Úgy gondolod, hogy az étkezésed teljesen rendben van, és csak a genetikádnak köszönhető az, hogy
túlsúly alakult ki rajtad?

Akkor ez a bejegyzés neked szól!

Sokszor csak azt hisszük, hogy jól és helyesen étkezünk és egyáltalán nem vesszük észre, (vagy nem
akarjuk látni) azokat a bakikat, amelyek miatt nem érjük el az áhított testalkatot.

Itt az idő, hogy a sarkunkra álljunk, és szembe nézzünk a hibáinkkal.

Na de hogyan?

Az első, hogy vegyük elő a vasakaratunkat, szánjuk el magunkat! Hasznos lépés lehet szembesülni
azzal, amit rosszul csinálunk, ebben segít, ha pontosan vezetjük az étkezésünk. Ennek több módja
akad. Aki szeret kézzel írni, szerezzen be egy táskába is elférő noteszt, amit mindenhová vihet
magával. Aki a modernebb dolgokért rajong, keressen olyan applikációt, ahol nem csak azt vezetheti,
hogy mit evett, de segít abban is, hogy megtudja milyen arányban fogyasztott zsírt, szénhidrátot és
fehérjét.

Ez a felismerés segíthet abban, hogy az étkezés helyes mederbe kerüljön. Sokszor valóban nem
magával az étel minőségével van gond, hanem például a túlzott szénhidrát fogyasztással vagy túlzott
kalóriabevitellel. Így hiába sanyargatjuk magunkat diétásnak gondolt ételekkel, ha a mennyiség sok,
ezek a falatok is ugyanúgy hizlalnak.

Miért hasznos, ha nyomon követjük a saját étkezésünk?

– Kiszűrhetjük az étkezési hibákat, így elindulhatunk súlycsökkenéshez vezető úton
– Ha az is bekerül a naplóba, hogy mennyi folyadékot fogyasztunk, az is egy jó visszajelzés
– Sikerélmények követik szorgos jegyzetelésed
– Mivel megtanulod melyik étel milyen hatással van Rád, így energikusabb lehetsz napról-napra
– Rendszert vihetsz a mindennapjaidba

Nem is hinnénk, hogy egy ilyen új szokás bevezetésével mennyi mindent tudunk meg önmagunkról.

Próbáljuk ki és legyünk büszkék a sikereinkre!